tisdag 31 juli 2012

dansa pausa...

Igår hade jag såå ont strax ovanför magen hela kvällen. Idag började dagen med ont i magen :(
Jävla magkatarrshelvete, jag hatar "dig"!!! Blivit mätt efter mindre än jag brukar äta & varit på toa flertalet ggr..
Ja, man håller ju vikten iaf =) (47 kg nu)

Varit ledig både igår & idag. Är jag ledig 2 dagar känns det som jag är ledig i en evighet av nån skum anledning. Men nu har jag bara schema 3 dagar till & det suger! Kommer sakna jobbet som fan. Älskar ju stället, själva jobbet (hemtjänst) & gillar dom jag jobbar med. I helgen som var jobbade jag med en som är lika gammal som mig (gått på samma skola lågstadiet, mellanstadiet & högstadiet) & 2 som är runt 30. Vi hade sååå kul =) Skrattade massor. Kom fram till att vi ska starta en församling, en av dom andra ska vara den "högste talaren" & församlingen ska heta Tjärna Församling.
Hon ska ha på sig burkaliknande när hon ska tala, så hon slipper visa sig & skämmas haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar